Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Managed DirectX Occlusion

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Managed DirectX Occlusion

Autor: Hired

15:21:01 03.02.2010

Zdravim.

Mam takovy problem napsal jsem v Managed DX aplikaci, ve ktere potrebuju udelat Occlusion Culling. Delam to nasledujicim zpusobem:

Query query = new Query(device, QueryType.Occlusion);

this.occlusionRender.BeginScene(this.occlusionSurface);

RenderNodeBBox(node, 1);

query.Issue(IssueFlags.Begin);
RenderNodeBBox(node, 1);
query.Issue(IssueFlags.End);

bool returned = false;
uint pixelNums = 0;

while (!returned)
{
pixelNums = (uint)query.GetData(typeof(uint), false, out returned);
}

this.occlusionRender.EndScene(Filter.None);

if (pixelNums > 0)
return true;
else
return false;

Problem je, ze v returned je vzdy false. Proste query.GetData nejak nefunguje:-(. Nevite nekdo jak na to?

Diky moc za rady.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: