Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Viditelnost textury

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Viditelnost textury

Autor: h3rd4

16:28:46 27.02.2010

diiiky moc ... (tu)

Citovat příspěvek

 

Re: Viditelnost textury

Autor: h3rd4

16:27:39 27.02.2010

diiiiky moc.... (tu)

Citovat příspěvek

 

Re: Viditelnost textury

Autor: h3rd4

16:27:08 27.02.2010

diiiky moc ;)

Citovat příspěvek

 

Re: Viditelnost textury

Autor: michalferko

15:22:16 27.02.2010

nema to s texturou nic. Je to takzvany Backface-Culling a setri to vykon.
Vypnes to takto:

[code]
pD3DDev->SetRenderState(D3DRS_CULLMODE, D3DCULL_NONE);
[/code]

Citovat příspěvek

 

Viditelnost textury

Autor: h3rd4

15:13:43 27.02.2010

Jde o jednu vec.
Chtel bych se zeptat, proc kdyz se presunu s kamerou pod texturu, kterou si predem vyrenderuji a nastavim potrebne parametry, tak ji nevidim??
Napr. Podle vyskove mapy si vyrenderuji teren, pokud se s kamerou presunu pod tento teren tak uz ho nevidim a nebo jenom castecne.
Souvisi to s viditelnosti nebo vlastnosti textury?? ...Popr s cim jinym??
...Dekuji moc za odpoved ......

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: