Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kdo je autorem výstavy obrazových fotografií „Očima Hanse Christiana Andersena“?

V dnešní soutěži hrajeme o:



prekreslovanie?

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

prekreslovanie?

Autor: timwood

22:33:11 23.10.2010

Dobry den

Robim projekt v XNA, kde je okrem ineho potrebne nacitat 3D model. Model nacitavam klasicky cez OpenFileDialog, vsetko funguje. Problem nastane vtedy, ak aplikacia bezi vo [bold]fullscreen mode[/bold], cize na celej obrazovke. Vtedy po kliknuti na button sa mi nezobrazi OpenFileDialog, resp. zobrazi, ale je v pozadi celej aplikacie. Ak je aplikacia vo window mode, OpenFileDialog sa otvori bez problemov.

Cize otazka je, ako tento OpenFileDialog presunut z pozadia do popredia systemu, aby tento proces bol prioritny vo fullscreen mode. Mam dojem, ze to bude potrebne riesit cez vlakna, ale neviem, ci sa to takto robi a ci vobec ide o problem takehoto charakteru. smiling smiley

Na internete som vycital ze treba pouzit nieco z tychto nastaveni:

[code]
Program.game.InactiveSleepTime = TimeSpan.FromMilliseconds(500);
Process.GetCurrentProcess().PriorityClass = ProcessPriorityClass.High;
[/code]


Po pouziti to fungovalo, tzn. par krat sa mi to okno aj otvorilo, ale je to nahodneho charakteru, cize niekedy sa to otvori, inokedy nie.


Aj napriek tomu, ze proces natahovania 3D modelu do sceny trva vyse 5 sekund, co je dost, nepotrebujem na to vyhradzovat vlakno, aj ked by to mozno bolo vhodne, ide mi len o to, aby ten OpenFileDialog bol na tu chvilu viditelny...

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: