Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kdo je autorem výstavy obrazových fotografií „Očima Hanse Christiana Andersena“?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Literatura

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Literatura

Autor: jurin

10:33:40 15.11.2010

Zdravím,
díky všem za rady.
Zatím nechci programovat hry,ale časem možná i na hry dojde. :)
Určitě chci programovat v C++ a ne v C#.
A chci se naučit přímo Direct3D a ne různé nadstavby nad tím ve formě různých knihoven.
Časem bych si chtěl napsat vlastní knihovnu pracující s Direct3D a proto chci Direct3D pochopit od základů.

Jurin

Citovat příspěvek

 

Re: Literatura

Autor: Augi

19:23:26 13.11.2010

Jestli jsi ještě nekoupil, tak tady někdo prodává: http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?p=28341#28341

Citovat příspěvek

 

Re: Literatura

Autor: timwood

20:36:25 12.11.2010

jurin: Neviem az pokial chces dojst s tym DirectX, ale ak chces robit pocitacove hry, myslim 3D pc hry, tak zacni radsej s XNA(C#). Ja viem, samo o sebe je tvorba hier v XNA mimo AAA zonu, ale myslim si, ze pre zaciatok by to bolo lepsie:). Rychlejsie vytvoris v XNA 3D hru, budes riesit menej problemov, tvorba samotnej hry bude zabavnejsia a pochopis aspon hruby princip a navyse ta to do buducnosti neodradi. Potom je mozne prejst na tvrde C++ s pouzitim napr. OGRE3D kniznice a pod. Aspon takto to robim teraz ja:].

Ak sa chces len priucit k DX, pouzit jeho kniznice pre tvorbu beznych jednoduchsich grafickych app a pod., tak ides spravnou cestou. Pochopitelne, je mozne zacinat s 3D grafikou proste rovno s DX3D a C++, ALE je to tazsie, najme pre zaciatocnikov.

Tato kniha:
http://www.odborneknihy.cz/zbozi/programovani-os/directx---zaciname-programovat.html

Je dost o nicom. Cital som ju. Popisuje tam zakladne veci, ved v podstate o tom aj je:). Tu druhu som cital tiez, je pisana tusim ako nejaka referencna prirucka, popisuje uz hlbsie problematiku, je urcite lepsia.

Citovat příspěvek

 

Re: Literatura

Autor: jurin

15:27:49 05.11.2010

Díky Augi,
Direct3D to je to,o co mi jde :)

Citovat příspěvek

 

Re: Literatura

Autor: Augi

14:08:03 05.11.2010

Druhá kniha je sice jen o Direct3D, ale IMHO je lepší.
Ostatní věci v DirectX jako třeba DirectInput jsou už jednoduché a kniha k nim imho neí tolik potřeba.

Citovat příspěvek

 

Literatura

Autor: jurin

14:05:52 05.11.2010

Zdravim,
na netu jsem našel jen dvě vhodné knihy v češtině na učení DirectX.
1. DirectX: začínáme programovat
http://www.odborneknihy.cz/zbozi/programovani-os/directx---zaciname-programovat.html

2. Programujeme grafiku v Microsoft Direct3D
http://knihy.cpress.cz/knihy/pocitacova-literatura/grafika/programujeme-grafiku-v-microsoft-direct3d/

Která z těchto knih je podle Vás lepší pro učení DirectX?
Chci se naučit DirectX od úplných začátků.
Programovat budu v C++.
Díky

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: