Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kdo je autorem výstavy obrazových fotografií „Očima Hanse Christiana Andersena“?

V dnešní soutěži hrajeme o:



DirectSound

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: DirectSound

Autor: Superman

8:52:29 18.06.2011

Ok, díky, vyzkouším to...

Citovat příspěvek

 

Re: DirectSound

Autor: Radimoid

16:30:43 17.06.2011

Co tohle?
[url]http://archive.gamedev.net/reference/articles/article710.asp[/url]

Ve zdrojáku je chyba (format.nSamplesPerSec = 16; má být 44100) to bude určitě házet error

Citovat příspěvek

 

Re: DirectSound

Autor: Superman

7:44:58 04.06.2011

Ách jo, ještě jsem napsal blbost... má tam být buffer.dwBufferBytes = 0;

Citovat příspěvek

 

Re: DirectSound

Autor: Superman

21:26:15 03.06.2011

Jo a zapomněl jsem napsat, že programy píšu v C++ ve Visual Studiu

Citovat příspěvek

 

DirectSound

Autor: Superman

20:30:28 03.06.2011

Zdravím všechny,

mám problém s dsound. Hledám už dlouho, jak pouštět .wav soubory, ale furt je v tom buď error, nebo je to příliš složitý apod. Potřeboval bych, abych měl funkce na:
Spuštění hudby ze souboru (něco jako Play("music.wav");), jak jednou, tak loopem
Nastavení hlasitosti, změna hlasitosti za běhu zvuku
Zastavení zvuku
Byl bych velice vděčný, kdyby mě někdo alespoň "navedl" na něco, kde bych se to mohl naučit.
Přikládám to, kam jsem se zatím dostal bez errorů:

LPDIRECTSOUND dsd;
WAVEFORMATEX format;
DSBUFFERDESC buffer;
LPDIRECTSOUNDBUFFER dsbuffer;

memset(&format, 0, sizeof(WAVEFORMATEX));
format.wFormatTag = WAVE_FORMAT_PCM;
format.nChannels = 2;
format.wBitsPerSample = 16;
format.nSamplesPerSec = 16;
format.nBlockAlign = 4;
format.nAvgBytesPerSec = 176400;

memset(&buffer, 0, sizeof(DSBUFFERDESC));
buffer.dwSize = sizeof(DSBUFFERDESC);
buffer.dwFlags = DSBCAPS_STATIC;
buffer.dwBufferBytes = m_0;
buffer.lpwfxFormat = &format;

DirectSoundCreate(0, &dsd, 0);
dsd->SetCooperativeLevel(hwnd, DSSCL_NORMAL);
dsd->CreateSoundBuffer(&buffer, &dsbuffer, 0);

Předem děkuji za všechny odpovědi.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: