Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



C#/C++ a DirectX

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: C#/C++ a DirectX

Autor: vena20

18:13:51 26.06.2011

Nechci tě nikterak odradit od tvého úmyslu ale DirectX není zrovna vhodná volba pro člověka, který "si něco přečetl o OOP". Na to abys mohl něco takového dělat potřebuješ mít trochu rozsáhlejší znalosti, jinak tvé úsilí bude založeno na opisování kódu z nějakejch tutoriálů bez toho aniž bys věděl proč to tak je.

Citovat příspěvek

 

Re: C#/C++ a DirectX

Autor: Jiří Zapletal

22:18:04 24.06.2011

Jsem si vědom toho co mě čeká, nejhorší jsou vždy začátky, tak se snažím najít něco, z čeho budu schopný rychle pochopit základní principy a jak to vlastně funguje. Pak už přichází na řadu to co mě nejvíc baví :)

Citovat příspěvek

 

Re: C#/C++ a DirectX

Autor: asdfasdf

23:47:01 09.06.2011

jako linuxak DX neznam a C# jen pro klasicke ne-3D aplikace.
naopak C a OpenGL jsem zkousel.

ale to neni o tom jaky jazyk pouzijes, jaky 3D framework, jake IDE.
budes mit vice ci mene ulehcenou praci, ale princip je stale stejny.

3D scena, objekty na scene, kamera, svetla, pohyb, fyzika pohybu, povrchy,
stromova reprezentace sceny, rotace.....na tohle se priprav.

Citovat příspěvek

 

Re: C#/C++ a DirectX

Autor: Augi

12:14:15 07.06.2011

Docela zásadní je rozhodnutí, v čem budeš chtít hry programovat.

Pokud v C++, tak budeš opravdu potřebovat DirectX SDK.

Pokud ale v C# (a pokud si chceš ušetřit spoustu práce a mít možnost vyvýjet i pro xbox360 a Windows Phone 7), tak jdi určitě do XNA.

Jen pro informaci - ještě existuje staré a nepodporované Managed DirectX, což je jen .NET wrapper nad DirectX. Obdobné je také SlimDX. Ale opravdu bych šel do XNA.

O XNA najdeš docela dost informací i v češtině - stačí dát na Googlu hledat "xna" a zvolit "vyhledat jen stránky v češtině".

Citovat příspěvek

 

C#/C++ a DirectX

Autor: Jiří Zapletal

0:05:09 07.06.2011

Zdravím, už nějakou dobu projíždím všechny možné weby a fóra a hledám něco kloudného o programování 3D her.
Dneska po 8 hodinovém čtení kritiky a "srovnávání" OGL s DX jsem se už konečně dostal k rozhodnutí.
I když valná většina je zastáncem OGL, z některých důvodů jsem se prostě musel rozhodnout pro DX. Možná si teď říkáte, proč dělat věci jednoduše, když to jde složitě. Ale to teď nechte bokem, DX mi nikdo nevyvrátí :-)

Teď se vrátím k tomu hlavnímu, proč zakládám toto téma.

Dříve jsem programoval v PHP a časem jsem přešel na C# a C++.
O OOP jsem si něco přečetl, ale když jsem procházel weby, tak si pod pojmem OOP každý představuje něco jiného, takže sám ani nevím jak s ním na tom jsem.

Potřeboval bych radu ohledně vývojového prostředí a knihovny DX.
Jako vývojové prostředí jsem si vybral MS Visual Studio 2010
a knihovnu DirectX SDK February 2010,
pokud víte něco o novější verzi nebo tak něco, o čem bych měl vědět, ocením jakoukoli informaci.

Dále bych vás chtěl poprosit o nějaký link na začátečnické a pokročilé tutoriály, klidně i v EN, když bude v ČJ, budu jen rád.
Viděl jsem knihu Programujeme 3D hry link ([url]http://knihy.cpress.cz/programujeme-3d-hry.html[/url]), ale lidé píší, že to není zrovna ideální kniha.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: