Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Zmena vzájomnej polohy kamery voči 3D objektu

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Zmena vzájomnej polohy kamery voči 3D objektu

Autor: fanda3d

17:26:29 07.08.2011

Ahojte.
Mám taký problém. Je objekt v 3D priestore napríklad okno a pri nom kamera.
Kamera má voči oknu nejakú vzájomnú polohu a vzájomný smer.
Potom mám druhé okno na inej pozícii a inak otočené okolo xyz.
Potrebujem dostať kameru k tomuto druhému oknu, aby mala voči tomuto
oknu rovnakú vzájomnú polohu a smer ako pri prvom okne.
Čiže záber druhého okna v kamere musi byť rovnaký ako záber s prvým oknom.
Potrebujem nejak vypočítať novú pozíciu a uhly otočenia okolo xyz pre kameru.
Pozíciu vypočítať ako tak viem, stačí pozíciu (bektor) kamery otočiť naspátek
okolo prvého okna o uhly okna okolo xyz, tak dostanem kameru voči oknu do základnej
polohy a potom ju dostanem k druhému oknu a otočím o uhly okolo xyz druhého okna.
Ale vypočítať ešte i natočenie kamery, to neviem, vyskušal som všetko možné.
Potrebujem ale ako výsledok poznať úplné uhly otočenia okolo xyz pre kameru,
pretože ich potrebujem pre ďalšie spracovanie, nestačí len vypočítať zobrazovaciu maticu.
Môžete mi s týmto niekto poradiť prosím?

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: