Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



problem s promenyma - Allegro

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: problem s promenyma - Allegro

Autor: silent15

18:05:10 20.04.2010

diky :)

Citovat příspěvek

 

Re: problem s promenyma - Allegro

Autor: mol

17:19:15 19.04.2010

y2 =- 10;
znamena to same co
y2 = -10;

y2 -= 10;
znamena
y2 = y2 - 10;

Citovat příspěvek

 

Re: problem s promenyma - Allegro

Autor: silent15

15:17:50 19.04.2010

co tim myslis?

Citovat příspěvek

 

Re: problem s promenyma - Allegro

Autor: mol

9:30:24 19.04.2010

silent15 Napsal:
-------------------------------------------------------
> Y2 =- 10;

Y2 -= 10;

> Y2 =+ 10;

Y2 += 10;

Citovat příspěvek

 

problem s promenyma - Allegro

Autor: silent15

22:58:36 18.04.2010

Uplne na zacatku programu zadeklaruji promene, ktere jsou pouzili ve funkci a ta funkce potom v programu, ale problem je ze kdyz zmacknu tu klavesu napr KEY_UP tak jakoby ta promena vynuluje a prave nepricte ted 10 k souradnicim Y ...
[quote]
#include
int X1 = 0,X2 = 630,Y1 = 200,Y2=200;


BITMAP * buffer;
.....
....
....
.....
int vykresli()
{


BITMAP * prava_strana;
BITMAP *leva_strana;
BITMAP * balonek;

prava_strana = load_bitmap("palka.bmp", NULL);
leva_strana = load_bitmap("palka.bmp", NULL);
balonek = load_bitmap("balonek.bmp", NULL);

blit(prava_strana, screen, 0,0,X1,Y1,100,100);
blit(leva_strana, screen, 0,0,X2,Y2,100,100);
blit(balonek, screen, 0,0,300,300,100,100);

}

....
....
...
int main()
{
allegro_init();
install_keyboard();
install_timer();

set_color_depth(32);
set_gfx_mode(GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 640, 700, 0, 0);




while(!key[KEY_ESC])
{

vykresli();
if(key[KEY_UP])
{
Y2 =- 10;
vycisti();
vykresli();

}

if(key[KEY_DOWN])
{
Y2 =+ 10;
vycisti();
vykresli();
}

......
......
[/quote]

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: