Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kdo je autorem výstavy obrazových fotografií „Očima Hanse Christiana Andersena“?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Po použití Fill nechat obrázek

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Po použití Fill nechat obrázek

Autor: JaroB

22:12:18 28.09.2010

Fill se používá pouze jednou pro smazání obrazovky. Smyčka pohybu "něčeho" se dělá buď pomocným čítačem (mimo OnTimer, např. v private sekci formuláře) a tělo smyčky se provádí za Fill resp. před Flip v těle OnTimer (tj. podívej se do prototypového souboru, kam se výkonný kód píše) - anebo tracerem, kdy se naskriptuje pokyb animovaného, blurovaného a já nevím jak ještě modifikovatelného obrázku - viz trace demo zde [url]http://www.micrel.cz/Dx/download/tracedemo.exe[/url]

Citovat příspěvek

 

Po použití Fill nechat obrázek

Autor: Tomáš

12:17:28 27.09.2010

Zdravím.
Mám v programu Timer, který mi vykresluje obrázky (hýbou se, takže je nutné při každém volání použít Fill). Jakmile se obrázek dostane na požadované místo, začne se vykreslovat další. Problém je v tom, že jakmile v tomto cyklu použiju Fill, přepíše se i původní obrázek vykreslený v prvním kroku. Je nějaká možnost, jak ho "vypustit" z Fill? Díky

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: