Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Vkladání do nahodneho pole

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Vkladání do nahodneho pole

Autor: Maaartin

14:23:06 16.05.2011

> [ital]Taky pokud potrebujes mit podminku ze lode spolu nesmi v zadnym pripade sousedit, tak vlozit i toto jako treba hodnotu pole nebo resit v podmince, to uz zalezi na tobe. Ja bych rozsiril hodnotou pole.[/ital]

Ja ne, nastavovat to je stejne prace jako to kontrolovat bez toho.

> [ital]Ta podminka bude urcite slozitejsi, pac musis vzit vpotaz i okraje hraciho planu, pri zadavani lode uz musi byt jasny ze se tam vleze.[/ital]

public void obsazeno(int x, int y) {
return 0<=x && x}

to resi jednou pro vzdy.

Citovat příspěvek

 

Re: Vkladání do nahodneho pole

Autor: OndraH

12:19:11 16.05.2011

Tak musis v tom cyklu "do" testovat obe policka. Asi bych urcite oddelil zadavani od nejvetsich lodi po mensi lode, aby ti ty mensi nezabraly pri vetsim poctu misto pro vetsi lode.
Taky pokud potrebujes mit podminku ze lode spolu nesmi v zadnym pripade sousedit, tak vlozit i toto jako treba hodnotu pole nebo resit v podmince, to uz zalezi na tobe. Ja bych rozsiril hodnotou pole.
Ta podminka bude urcite slozitejsi, pac musis vzit vpotaz i okraje hraciho planu, pri zadavani lode uz musi byt jasny ze se tam vleze.
Pripadne to pole nemit z hodnot int, ale z nejake vlastni tridy, ktera bude obsahovat i odkaz na obrazek, zvuk ci buhvi co jeste...nebo jako potomek JButton a mas pak napul vyresene klikani na pole...(ale toto by zajimalo i me jestli to je vhodny, nebo pri kliku na cele hraci pole jen cist souradnice a vse resit bokem)
Cert vi, zalezi jestli si tou hrou chces hrat s javou nebo to jen co nejrychleji napsat...

Citovat příspěvek

 

Re: Vkladání do nahodneho pole

Autor: period

12:39:16 14.05.2011

a kdyz jedna lod zabira 2policka?

Citovat příspěvek

 

Re: Vkladání do nahodneho pole

Autor: designerrr

12:15:49 14.05.2011

Jestli jedna lod zabira jen jedno policko.
[code]
do {
x = random.nextInt(sourX);
y = random.nextInt(sourY);
} while((map[x][y] != 0) || ((map[x][y] = 1) == 0 ));
[/code]

Citovat příspěvek

 

Vkladání do nahodneho pole

Autor: period

23:45:50 13.05.2011

public void hraclPole() {

bitevniPole= new int[sourX][sourY];


for(int l=0;l for(int k=0;k bitevniPole[l][k]=0;
}
}
vlozLod(1,1);
vlozLod(1,2);
vlozLod(1,3);
vlozLod(2,4);


}

public void vlozLod(int n){
Random rand = new Random();


for(int i=1;i<=n;i++){
int a = rand.nextInt(sourX);
int b = rand.nextInt(sourY);

}

}
mam takhle nastaveny vkladani lodi do nahodnyho pole, ale mam problem, ze se mi muzou vlozit do stejnyho pole a pak by se prekryly a nejaka lod schazela, tak bych potreboval vytvorit nejakou podminku, ktera by to osetrila

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: