Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Java: Pole, více tříd

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Java: Pole, více tříd

Autor: rudyment

14:03:53 11.11.2011

Obávám se, že než jsem se probojoval k odpovědi, tak už vám termín proběhl.

Ze zdrojových kódů jsem poznal, že chodíte k nám na školu.

Pokud si to jenom nechcete nechat jenom vyřešit, ale chcete se to doopravdy naučit, stavte se za mnou v sobotu odpoledne - projdeme to krok za krokem. Zabere nám to oběma mnohem méně času než komunikace přes konferenci.

Telefon na přesnou domluvu i adresu konzultací najdete na mé stránce v ISISu.

Citovat příspěvek

 

Re: Java: Pole, více tříd

Autor: M

10:24:51 07.11.2011

Díky za reakci, pokusím se objasnit.

Je to hra, kde se na začátku objeví pět mincí a všechny musí za nějakých podmínek skončit a zmizet na poli 19.

Mince jsou vykresleny podle třídy Mince.
Tah má 2 metody getZPozice() a getNaPozici() aby se mince mohli hýbat.
Třída Hra1 má obsahovat všechno prakticky.

Snad pomůže obrázek: [url]http://photo.uloziste.com/?fotka=c221f21df5c0989a.jpg&d=sef220b10f0ed580&size=0[/url]

Moc to neumím vysvětlit, takže celý projekt jsem uložil sem:
[url]http://www.uloz.to/10910696/poleminci2-zip[/url]

Pozn.: Ten konstruktor už byl v zadání.
Zadání:
Máte za úkol vytvořit dvě třídy implementující rozhraní IHra. Každá z nich bude implementovat jedno z následujících pravidel:
Varianta 1 (varianta ze cvičení)
1) Na začátku je v poli rozmístěno pět stříbrných a jedna zlatá mince,
2) Hráč na tahu posune libovolnou mincí z nižší pozice na vyšší, s tím, že cestou nesmí žádnou jinou minci přeskočit, nesmí obsadit obsazenou pozici,
3) Vyhrává ten, který první přesune zlatou minci do cíle (na pozici 19),
4) Hraje člověk proti počítači, začíná člověk,

Předem moc děkuju, M.

Citovat příspěvek

 

Re: Java: Pole, více tříd

Autor: rudyment

12:32:00 06.11.2011

Z toho, co říkáš, je sice k tušení, o co jde, ale protože neznám přesně zadání, tak do tebe neumím drcnout.

Zatím to vypadá tak, že si pleteš kontruktor a běžnou metodu - viz tvůj řádek

[code]public Mince[] getPoleMinci() { //konstruktor, vytvoří pole o 20 polích[/code]

Navíc není jasné, co to je ten tah.

Co dělají jeho metody getZPozice() a getNaPozici()?
Není mi z toho jasné, jak souvisí tah s obsahem tvého pole.
Odhaduji, že ty metody mají pouze něco nakreslit.

Zkus přesně popsat, jaké je zadání a co máš k dispozici, a já pak do tebe drcnu, abys nebloudil.

Citovat příspěvek

 

Java: Pole, více tříd

Autor: M

14:37:32 05.11.2011

Zdravím,

jsem naprostý začátečník. Umím jen naprosté základy. Nyní jsme dostali úkol procházení polí, provázané s jinýma třídama. A nevím si rady.

public class Hra1 implements IHra {


private Mince [] poleMinci; // datový atribut

public Mince[] getPoleMinci() { //konstruktor, vytvoří pole o 20 polích
poleMinci = new Mince[20];
poleMinci[0] = new Mince("stříbrná", "coin.png");
poleMinci[3] = new Mince("stříbrná", "coin.png");
poleMinci[4] = new Mince("zlatá", "coin_gold.png");
poleMinci[8] = new Mince("stříbrná", "coin.png");
poleMinci[12] = new Mince("stříbrná", "coin.png");
poleMinci[15] = new Mince("stříbrná", "coin.png");
return poleMinci; //pole 0,3,4,8,12,15 jsou obsazená
}




// METODY
public boolean tahHrace(Tah tah) {
return true;
}
/* ve třídě "Tah" jsou metody getZPozice a getNaPozici */
/* Máme táhnout mincí z nižší pozice na vyšší a nesmíme na pole kde mince již je, neobsazená pole mají hodnotu null*/
/* ZKOUSEL JSEM HLOUPOST JAKO:
for(int i=0; i<=poleMinci.length; i++) {
if (poleMinci[i] == null) {
poleMinci[tah.getZPozice()] = poleMinci[tah.getNaPozici()];
poleMinci[tah.getZPozice()] = null;
ALE NEFUNGUJE TO - POTŘEBUJU ABY SE MÉNILA HODNOTA V INDEXU A PODLE TOHO SE MINCE VYKESLILA*/




public Tah tahPocitace() {
return tah;
}
/* ve třídě "Tah" jsou metody getZPozice a getNaPozici */
/* PC má si náhodně vybrat minci a náhodně hrát jen dopředu, např z pole 12 na 14,je-li volné */

Snad je jen trochu jasné, předem díky, M.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: