Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kdo je autorem výstavy obrazových fotografií „Očima Hanse Christiana Andersena“?

V dnešní soutěži hrajeme o:



glSaveMatrix ???

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: glSaveMatrix ???

Autor: Pawlag z Polski

14:08:13 23.04.2011

Dzięki!

Też tego szukałem i także wydawało mi się to dziwne, że glLoadMatrix istnieje, a jej odpowiednik do zapisywania macierzy nie.

Dobrze, że mamy podobne języki :) Dzięki temu nie było problemu ze znalezieniem rozwiązania ^^

Citovat příspěvek

 

Re: glSaveMatrix ???

Autor: zase ty

18:17:06 01.01.2007

...hehe. Tak ja uz som na to prisiel. Da sa to cez glGetFloatv(GL_MODELVIEW_MATRIX ...). Diky moc za pomoc :)

Citovat příspěvek

 

glSaveMatrix ???

Autor: ty

17:47:45 01.01.2007

Zdravim!

Mna by zaujimalo, ako si mozem ulozit aktualnu maticu. Nemyslim na zasobnik, ale normalne do pola. Teda nieco ako glSaveMatrix(GLfloat* matrix), alebo priamy indexovy pristup k prvkom matice.
Nezda sa vam divne, ze glLoadMatrix existuje, a jej invariant nie?

Dik.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: