Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



modelViewmatrix ve vertex shaderu

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: modelViewmatrix ve vertex shaderu

Autor: Eosie

0:46:26 22.09.2008

S CgFX nedělám, tak ti neporadím tímto směrem, nicméně...

Veškeré gl_* proměnné v GLSL jsou v OpenGL 3.0 považovány zastaralé a budou se z toho API odstraňovat jednou provždy. Jediný způsob obecně považovaný za správný je ruční deklarace těch matic a jejich ruční nastavování stejným způsobem jako jiné proměnné. Driver v GLSL stejně tyto deklarace musí dělat za tebe. Je dobrým zvykem to tak dělat ve všech jazycích na shadery nejen v CG, i když tam je v některých profilech možnost ty stavové proměnné používat (ARBVP1, ARBFP1).

Citovat příspěvek

 

modelViewmatrix ve vertex shaderu

Autor: Ondras...

12:53:32 20.09.2008

Zdar borci,

pouzivam opengl + cgfx a potreboval bych zjistit jestli jde nejak v shaderu ziskat aktualni ModelView matici bez toho abych ji tam musel pred kazdym kreslenim nejakeho objektu specialne nastavovat. Nejaka obdoba gl_ModelViewProjectionMatrix.

Kdyz uz bych ji musel nastavovat, nemate nejaky dobry napad jak by to slo elegantne udelat?

Diky

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: