Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



float alebo double?

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: float alebo double?

Autor: michalferko

14:47:57 27.09.2008

[ital] v GL se double funkce moc nedoporučuje používat a padl v ARB návrh, že by se měly dát pryč, protože je nikdo nepodporuje (vše se stejně převádí na float). [/ital]

To mi staci, float vyhral.

Citovat příspěvek

 

Re: float alebo double?

Autor: Eosie

14:06:35 27.09.2008

Pokud jde o CPU výpočty, pak nebude moc rozdíl mezi rychlostí float a double (chytré compilery stejně složitější výrazy počítají v double a do floatu převádějí až při přiřazení).

Pokud jde o GPU, float je základ. Half je jen na nVidia kartách kromě fp16 textur, které jsou i na ATI. Double umí jen nejnovější gpu (GF GTX280), ale to je hlavně pro obecné výpočty a údajně je to cca 2x pomalejší. v GL se double funkce moc nedoporučuje používat a padl v ARB návrh, že by se měly dát pryč, protože je nikdo nepodporuje (vše se stejně převádí na float).

Citovat příspěvek

 

Re: float alebo double?

Autor: Augi

12:30:07 27.09.2008

Záleží na použití. V některých případech bych se nebál použít ani half.

Citovat příspěvek

 

float alebo double?

Autor: michalferko

12:11:20 27.09.2008

Zdravim, co z toho pouzit? float setri pamat, ale je nepresnejsi. Myslel som si, ze podpora pre double je pre vsetko, ale napriek tomu niektore nastavenia vyzaduju floaty (material, light). Tak, ake mate skusenosti?

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: