Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Win32 a OpenGL

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Win32 a OpenGL

Autor: Augi

13:55:12 12.11.2008

Jak jsem říkal, stačí změnit inicializaci OpenGL, aby bylo asociované ne s celým oknem, ale jen s nějakým prvkem uvnitř okna (např. panelem) - prostě s něčím, co má DC (device context). Viz: http://nehe.ceske-hry.cz/tut_01.php nebo http://www.nullterminator.net/opengl32.html

Citovat příspěvek

 

Re: Win32 a OpenGL

Autor: sketch

13:22:05 12.11.2008

No mozno len neviem ake funkcie z GDI na to pouzit ale co som ich par skusal tak to bolo strasne pomale.

Moja aplikacia prijima po FireWire 30 obrazkov za sekundu o velkosti skoro 1,5Mb.
Rozlisenie kamery je 1280*1024. Neviem ci toto stihne GDI...
ak ano tak poprosim o cast kodu alebo aspon o funkcie ktore mi toto vykreslovanie zabezpecia.

Dakujem.

Citovat příspěvek

 

Re: Win32 a OpenGL

Autor: vsman

14:51:47 06.11.2008

sketch Napsal:
-------------------------------------------------------
> Dobry den,
>
> Mam jeden problem :D

Neviem ci zrovna bude dobre vyriesit tvoj prblem ked z neho mas taku radost. ;)
Radosti treba zachovat a tak ti pridam dalsi problem.

Vytvor si v tom hlavnom okne jedno mensie detske (child) okno a potom vykresli
obraz v nom. Len neviem naco pouzivat na to opengl. Islo by to i s obycajnymi
GDI API funkciami cez DC.

Citovat příspěvek

 

Re: Win32 a OpenGL

Autor: frca

17:31:01 05.11.2008

Já bych použil wxWidgets. (Resp. pravděpodobně zanedlouho na něco podobného použiju.)
frca

Citovat příspěvek

 

Re: Win32 a OpenGL

Autor: Augi

18:00:13 03.11.2008

IMHO by mělo stačit asociovat OpenGL ne s handlem celého okna, ale např. jen s handlem nějakého panelu uvnitř okna.

Citovat příspěvek

 

Re: Win32 a OpenGL

Autor: Hired

17:25:31 03.11.2008

Ja bych pouzil MFC. Na netu je spousta navodu jak zprovoznit OGL pod MFC a ty tlacitka a menu uz pak nejsou problem:-)

Citovat příspěvek

 

Re: Win32 a OpenGL

Autor: michalferko

17:16:36 03.11.2008

no jedna moznost je renderovat do nejakeho WinAPI prvku v tvojom okne (nemam s tym skusenosti ale ide to).
Druha je spravit to v OpenGL, napr. render do textury, ale to najskor zatazi viac ako to WinAPI riesenie.

Citovat příspěvek

 

Win32 a OpenGL

Autor: sketch

15:30:01 03.11.2008

Dobry den,

Mam jeden problem :D
Moja aplikacia vo WinAPI snima obraz z kamery a premieta ho do win okna. Na vykreslovanie obrazu do okna aplikacie som pouzil OpenGL. Chcel by som ale do okna aplikacie pridat aj menu popr. niejake tlacitka a tak ktore by sluzili napriklad na spustanie snimania z kamery alebo na ukladanie zosnimaneho obrazu atd.

Neviete niekto ci je to mozne aby obraz z kamery bol vykreslovany iba v urcitej casti okna a vo zvysnej casti by som mal menu a ine veci tak aby sa mi to neprekryvalo?

Ak to mozne je vedeli by ste ma nakopnut typ spravnym smerom aby som vedel ako na to?

Dakujem :)

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: