Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



viac rovnakych objektov / vykon

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: viac rovnakych objektov / vykon

Autor: gtom

22:37:53 23.11.2008

Dakujem, je to presne to co potrebujem.
Pustil som sa do studia geometry instancing-u, nemal som tusenia o tomto sposobe.

Citovat příspěvek

 

Re: viac rovnakych objektov / vykon

Autor: Eosie

8:43:28 23.11.2008

Od OpenGL 2.0 pomocí extenze (musí se použít shadery):
http://www.opengl.org/registry/specs/ARB/draw_instanced.txt
nebo od OpenGL 1.1 pomocí extenze:
http://www.opengl.org/registry/specs/ARB/instanced_arrays.txt
(obě zmíněné extenze jsou dost nové, a proto nejsou všude)
nebo pomoci shader-based instancingu a duplikace meshe (musí se použít shadery).

Instancing se na tomto fóru nejednou řešil, stačí hledat.

Citovat příspěvek

 

Re: viac rovnakych objektov / vykon

Autor: Augi

23:41:57 22.11.2008

Googluj heslo "geometry instancing" - to je přesně ten problém, jehož řešení hledáš.

Citovat příspěvek

 

viac rovnakych objektov / vykon

Autor: gtom

23:02:27 22.11.2008

Zdravim

Dajme tomu ze potrebujem vykreslit jeden rovnaky objekt (kocka) vela krat napr. 50 x 50 vedla seba s miernym odstupom ().

Moznosti mozu byt...

(1). Jedna kocka a cez translacie v cykle:
for (x = 0; x < 50; x++)
{
for (y = 0; y < 50; y++)
glPushMatrix();
glTranslate(x,y,z);
drawBox();
glPopMatrix();
}

(2). urobit setky kocky do display listu a potom ho zavolat?

(3). alebo nebodaj cez VBO by to bolo najrychlejsie?

Pravdepodobne Vam to pride ako hlupa otazka, ale skuste prosim daku reakciu.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: