Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Lomená čára

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Lomená čára

Autor: Dadam

22:13:30 19.05.2009

Jop, do je ono, díky. V seriálu to mají špatně napsané....

Citovat příspěvek

 

Re: Lomená čára

Autor: nou

22:04:44 19.05.2009

glBegin(GL_LINES); kresli ciary. to co hladas je GL_LINE_LOOP

http://www.dgp.toronto.edu/~ah/csc418/fall_1999/tut/img/prims.gif

Citovat příspěvek

 

Lomená čára

Autor: Dadam

21:57:59 19.05.2009

Zdravím, mám následující kód:
[code]
void onDisplay()
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();
//DrawScene();
glBegin(GL_LINES);
glVertex2f(0.0, 1.0);
glVertex2f(1.0, 0.0);
glVertex2f(0.0, -1.0);
glVertex2f(-1.0, 0.0);
glEnd();
glFlush();
glutSwapBuffers();
}

int main(int argc, char **argv)
{
glutInit(&argc, argv);
glutInitWindowSize(512,512);
glutInitDisplayMode(GLUT_DOUBLE | GLUT_RGB);

glutCreateWindow("The glut hello world program");

glutDisplayFunc(onDisplay);

glClearColor(0.0, 0.0, 0.0, 1.0);

glutMainLoop(); // Infinite event loop

return 0;
}
[/code]

Místo toho, aby vykreslil čtverec, mi ale vykreslí jen dvě rovnoběžné strany, první a třetí. Proč se nechová tak, jak je uvedeno v seriálu, tj. koncový bod úsečky je počátečním bodem úsečky následující?

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: