Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



cannot open glaux.h

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: cannot open glaux.h

Autor: Mi.Chal

9:09:42 10.06.2009

Petr S. Napsal:
-------------------------------------------------------
> V outputu mi hlásí, že nemůže otevřít glaux.h,
> můžete mi prosím poradit proč když v adresáři je?
> Pokud include gl\glaux.h zaremuju překlad proběhne
> - err: 0 warrn:0.

tohle je spis dotaz do C/C++

jinak odpoved je protoze #include < hleda v "systemovych" adresarich nastavenych v projektu nebo prostredi, pokud to chces brat z aktualniho adresare s projektem, tak zkus spis #include "gl\neco.h". Jeste muzes zkusit otocit lomitka

Citovat příspěvek

 

Re: cannot open glaux.h

Autor: nou

19:34:14 09.06.2009

ak preklad prebehne a aplikacia bezi tak v com je problem. ono glaux je uz zastarala kniznica ktora sa neoplati pouzivat. a je v \include\gl\ ten glaux.h ? lebo je dost mozne ze tam nie je.

Citovat příspěvek

 

cannot open glaux.h

Autor: Petr S.

19:01:31 09.06.2009

Dobrý den,
mám problém s přeložením nově založeného projektu Win 32 App (empty). Do odresáře GL k projektu jsem nakopíroval gl.h, glu.h, glaux.h a gl lib nastavil přes Project properties. (Zkoušel jsem je vkládat i do zdrojového kódu manuálně (#pragma comment (lib, "OpenGL32.lib" atd. )

V outputu mi hlásí, že nemůže otevřít glaux.h, můžete mi prosím poradit proč když v adresáři je? Pokud include gl\glaux.h zaremuju překlad proběhne - err: 0 warrn:0.

Visual Studio 2008

Děkuji za opdověď.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#include
#include
#include
#include

int WINAPI WinMain(HINSTANCE hThisInst, HINSTANCE hPrevInst, LPSTR kposzArgs, int nWinMode)

{
int ln_tmp=0;

return 0;
}
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: