Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



SDL_surface a získávání barvy

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: SDL_surface a získávání barvy

Autor: nou

9:15:49 18.06.2009

http://www.libsdl.org/cgi/docwiki.cgi/SDL_Surface

je t bezna C struct. v nej su polozky w, h co je vyska sirka. dalej je dolezite pitch co je dlzka riadku. moze byt vetsia ako w. a nakoniec pixels co su samotne data obrazu.

taktiez v format je ulozeny format dat. ale malo by to byt RGB popripade RGBA alebo obratene varianty BGR BGRA. treba nastudovat danu strukturu. maska ma bitove 1 tam kde su ulozene fatby denej farby.
http://www.libsdl.org/cgi/docwiki.cgi/SDL_PixelFormat

ak ale pouzivas OpenGL tak http://www.opengl.org/sdk/docs/man/xhtml/glReadPixels.xml je vhodna funkcia.

Citovat příspěvek

 

SDL_surface a získávání barvy

Autor: khunr

7:48:22 18.06.2009

Zdravím, nevím kde se jinde zeptat, a tak to dávám sem. Potřeboval bych zjistit jak získat červenou složku barvy libovolného pixelu ze SDL_surface. Google na to, co sem přesně potřeboval mlčel. Předem díky.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: