Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



alpha sorting

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: alpha sorting

Autor: Augi

12:16:32 18.07.2011

Myslím, že existuje víc možností - hledal bych něco jako "order-independent transparency".

Nejvíc je asi provařenej depth peeling, viz např.: http://developer.download.nvidia.com/SDK/10/opengl/src/dual_depth_peeling/doc/DualDepthPeeling.pdf

Citovat příspěvek

 

Re: alpha sorting

Autor: Sylph

7:00:23 18.07.2011

Akym sposobom sa to riesi na GPu, alebo ako sa to odborne nazyva nech si pohladam dokumentaciu na nete.

Citovat příspěvek

 

Re: alpha sorting

Autor: Augi

17:18:47 17.07.2011

Jo, jde to řešit i na GPU.

Citovat příspěvek

 

Re: alpha sorting

Autor: Sylph

20:02:26 16.07.2011

Je nejaky sposob riesenia aj cez shader?

Citovat příspěvek

 

Re: alpha sorting

Autor: Augi

17:51:22 16.07.2011

Místo bubble sortu bych použil něco efektivnějšího, např. quick sort. Jinak to moc vylepšovat nejde...

Citovat příspěvek

 

alpha sorting

Autor: Sylph

18:00:01 15.07.2011

Zdravim.
Chcel by som sa opytat aka je najrychlejsia/najefektivnejsia cesta k usporiadaniu transparentnych faceov (quadov) v priestore tak, aby boli vzhladom na kameru od najvzdialenejsieho po najblizsi.
-
Zatial som skusal pre kazdy quad vyratat stredovy bod a potom vypocitat vzdialenost bodu od kamery. A cez bubble sort usporiadat vzdialenosti od najvacsej po najmensiu. Kazda rada vytana.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: