Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kdo je autorem výstavy obrazových fotografií „Očima Hanse Christiana Andersena“?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Problém při vyšším fps

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Problém při vyšším fps

Autor: nou

21:19:23 20.09.2011

ak nejde viac ako 60 FPS tak je to vertikalna synchronizacia.

Citovat příspěvek

 

Re: Problém při vyšším fps

Autor: btb

12:41:11 20.09.2011

tiez pozeram, ze tam problem vlastne ani popisany neni. podla mna ale proste na PC nejde FPS viac ako 60. a to bude cim ? vertikalnou synchronizaciou !

Citovat příspěvek

 

Re: Problém při vyšším fps

Autor: judovana

17:22:08 19.09.2011

btw, ?JAKY? problemn nastava na tom PC? Nejaky error? sekani...? Chovas e to nejak?>

Citovat příspěvek

 

Problém při vyšším fps

Autor: Loric

19:50:07 17.09.2011

Zdravím,
pokouším se udělat hru v SDL a rozhodl jsem se, že pro vykreslování grafiky použiju OpenGL a zatím jsem s tím spokojený. Všechno funguje. Jenže teď jsem projekt zkopíroval z notebooku na pc, kde nastává problém s fps 60 a vyšší. Nic jsem v kódu neměnil. Naopak na pc by to mělo být bez problému, je o hodně výkonější než notebook. Může to být grafikou? Na PC mám nvidia geforce gtx260 a na ntb je intel hd graphic 3000.
Vůbec nechápu, čím to může být.

Ještě kdyžtak přidám kód, jak zjišťuju fps, ale s tím by problém neměl být, když to na ntb jede.

[code]
float _fps; // Aktuální fps.
int _maxFps; // Nastavené fps.
float _fpsDelay; // = 1000.0f / _maxFps;
int _framesCnt;

void Video::refresh(void)
{
swapBuffers();

static Uint32 time = SDL_GetTicks();
_framesCnt++;

Uint32 current = SDL_GetTicks();
Uint32 target = time + (Uint32)(_framesCnt * _fpsDelay);

if (current <= target)
{
_fps = (float)_maxFps;

SDL_Delay(target - current);
}
else
{

Uint32 last = time;
time = SDL_GetTicks();

_fps = (1000.0f / (time - last));
_framesCnt = 0;
}
}[/code]

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: