Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kdo je autorem výstavy obrazových fotografií „Očima Hanse Christiana Andersena“?

V dnešní soutěži hrajeme o:



ukladanie modelu

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: ukladanie modelu

Autor: michalferko

19:20:15 26.11.2011

OpenGL nema priamo support pre kvadriky ani ziaden export. Cize v tom, v com robis tie kvadriky (tipujem GLU) skus zistit, ako ziskat data kvadriky (vrcholy, trojuholniky, normaly, ...). Ked uz mas tie data, mozes ich ulozit do nejakeho typickeho formatu. Najjednoduchsie na implementaciu su textove formaty ako ASE, VRML, Collada (XML), ....

Ale napriek tomu ti to neodporucam. Ked si vies v OpenGL vyrenderovat tie kvadriky tak si ich vies naklikat v nejakom 3D modeleri ako je napr. Blender.

Citovat příspěvek

 

Re: ukladanie modelu

Autor: fgsdfgdsgdsgf

9:14:16 22.11.2011

jestli ma opengl primo exportni metody to nevim, ale obecne je scena reprezentovana
jako stromova struktura, kde listy jsou jednotlive objekty a uzly jsou jednotlive sub-sceny.

takze co treba output do xml, neco jako VRML: http://cs.wikipedia.org/wiki/VRML

Citovat příspěvek

 

ukladanie modelu

Autor: martinTrnka

8:03:14 22.11.2011

zdravim

Ako by sa dalo ulozit model ktory som vytvoril v OpenGL ? Model myslim tak, ze ja som za pomoci kvadrikov vykreslil v scene nejake utvary, no a tieto utvary by som potreboval ulozit do nejakeho modelu, napr. dxf, 3ds, obj a podobne. Existuje nejaka metoda v OpenGL, ktora toto robi ? .....resp. ako to urobit.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: