Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



VC++ 2010 a SDL

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: VC++ 2010 a SDL

Autor: JiriValerian

20:16:25 01.01.2011

Do budoucna pokud řešíte cokoli s vazbou na [b]Visual C++[/b]
pak vůbec nepište takový dotaz do diskuze [b]C/C++[/b],
ale rovnou do diskuze o [b]Visual C++[/b].

[b]Diskuzní forum: Visual C++[/b]
http://forum.builder.cz/list.php?23

Podobně pokud řešíte něco s vazbou na [b]Windows[/b]
např. s využitím nějakých Win API funkcí apod.
pak pište dotaz do diskuze o [b]windows[/b].

[b]Diskuzní forum: Win32[/b]
http://forum.builder.cz/list.php?16

[hr][b]Moderátor diskuze[/b]

Citovat příspěvek

 

VC++ 2010 a SDL

Autor: Loric

18:09:03 01.01.2011

Pokud použiju Debug mode, tak po skončení se soubory stdout.txt a stderr.txt smažou, ikdyž sem do nich zapisoval... Když použiju Release mode, tak zůstanou, když do nich něco zapíšu.
Tak trochu sem zkoušel proč to dělá, a zjistil jsem, že když do projektu přidám jakýkoliv (i prázdný) soubor *.cpp, tak to v Debug mode přestane fungovat... Funguje to jen když je jeden hlavní (třeba main.cpp) kde je třeba jen toto:

#include

int main(int argc, char *argv[])
{
SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO);
printf("test");
SDL_Quit();
return 0;
}

Nechápu, jak to může ovlivnit přidání prázdného souboru... :S

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: