Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Jaká licence?

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Jaká licence?

Autor: Laethnes ♂

12:15:44 03.08.2012

To je ten problém - nejsem žádný právník :3. V rámci té platnosti - to je právě taky problematické, na toto téma jsem četl článek, podle nějž je hodně běžně používaných Open Source licencí u nás v ČR neplatných.

Nicméně díky za odpověď ;).

Citovat příspěvek

Re: Jaká licence?

Autor: Mi.Chal ♂

23:01:16 22.07.2012

Tak licenci si snad můžeš vymyslet vlastní, ale je riziko, že na něco zapomeneš. A pokud bude odporovat platné legislativě, tak zřejmě nebude platná, ale to asi nebude tvůj případ. Nevím, jaká licence se vztahuje na licence, třeba by šlo vzít nějakou existující a vyhodit/doplnit co potřebuješ.

Citovat příspěvek

Jaká licence?

Autor: Laethnes ♂

17:51:01 20.06.2012

V první řadě bych se chtěl omluvit, že zakládám téma, které se zde řešilo už několikrát, ale nikdy jsem nevygooglil to, co by mi vyhovovalo, nebo jsem to nepoznal.

Chtěl bych se zeptat, zda existuje licence, která vyhovuje následujícím požadavkům:

1.) Software budu vydávat i se zdrojovým kódem.

2.) Když někdo upraví zdrojový kód, tak: nesmí se prohlásit za autora mé části (ale není nutné udávat kredit); nemusí vydávat zdrojový kód své verze; nesmí vydat tu část kódu, která je má, pod takovou licencí, která by umožňovala 3. straně porušit tuto původní licenci (co se týče jeho částí, je mi to upřímně jedno)