Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Mapovaci rezimy

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Mapovaci rezimy

Autor: HellMaster ♂

7:17:48 23.07.2012

RASRRQWERQWER napsal/a

HellMaster napsal/a

Ahoj,

mam dotaz ohledne mapovacich rezimu a funkci, ktere s nimi pracuji. Z knihy nejsem schopen pochopit, co je to vlastne okno a co je viewport, proc pouzivam funkce SetWindowExtEx, SetViewportExtEx a SetWindowOrgEx/SetViewportEx, co se stane, kdyz menim tyto parametry... Pochopil bych, kdybych mel klientskou oblast a tam si nastavil viewport, ale co tam delaji potom ty funkce pro window?
V knize Petzold pise, ze se jen vyjimecne pouzije pouziti obou funkci SetViewportExtEx a SetWindowExtEx zaroven a hned v prikladu o par kapitol dal lup ho tam. Umel by nekdo vysvetlit nebo odkazat na zdroj, jak to vlastne cele funguje a je propojene? A kde se bere to Window a je v logickych souradnich, kdyz je obrazovka vlastne v bodech? Fakt v tom mam zmatek a kdyz si s tim zkousim hrat, tak nevidim, co se deje v pozadi a nemam paru, jak to spravne pouzit a kdy to pouziit.

Diky moc za jakoukoli pomoc



okno programu zobrazuje cast ceslkove sceny, tema funkcema nastavujes kterou cast a jakou cast sceny.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/dd145139%28v=vs.85%29.aspx
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/dd145100%28v=vs.85%29.aspx





Ahoj, diky za odpoved, ale to se mi prave moc nezda. Kdyz nastavim parametry Extents, tak tim pouze upravuju pomer zvetseni/zmenseni a hraju si s prevodem jednotek z realu na Pixely (coz je vhodne pro CAD SW). Org fce nastavuje pocatek souradnicoveho systemu.
Ale kdyz nastavim Extens na okno a viewport 1, tak tim nerikam nic o tom, jak velka ta scena atp. bude a to me trochu mate. Puvodne jsem myslel, ze tim nastavuji i nejakou velikost okna atp., ale ocividne ne. Proto jsem z toho zmateny a chtel jsem se zeptat, jak to funguje.

Citovat příspěvek

 

Re: Mapovaci rezimy

Autor: RASRRQWERQWER ♂

21:38:24 22.07.2012

HellMaster napsal/a

Ahoj,

mam dotaz ohledne mapovacich rezimu a funkci, ktere s nimi pracuji. Z knihy nejsem schopen pochopit, co je to vlastne okno a co je viewport, proc pouzivam funkce SetWindowExtEx, SetViewportExtEx a SetWindowOrgEx/SetViewportEx, co se stane, kdyz menim tyto parametry... Pochopil bych, kdybych mel klientskou oblast a tam si nastavil viewport, ale co tam delaji potom ty funkce pro window?
V knize Petzold pise, ze se jen vyjimecne pouzije pouziti obou funkci SetViewportExtEx a SetWindowExtEx zaroven a hned v prikladu o par kapitol dal lup ho tam. Umel by nekdo vysvetlit nebo odkazat na zdroj, jak to vlastne cele funguje a je propojene? A kde se bere to Window a je v logickych souradnich, kdyz je obrazovka vlastne v bodech? Fakt v tom mam zmatek a kdyz si s tim zkousim hrat, tak nevidim, co se deje v pozadi a nemam paru, jak to spravne pouzit a kdy to pouziit.

Diky moc za jakoukoli pomoc



okno programu zobrazuje cast ceslkove sceny, tema funkcema nastavujes kterou cast a jakou cast sceny.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/dd145139%28v=vs.85%29.aspx
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/dd145100%28v=vs.85%29.aspx

Citovat příspěvek

 

Mapovaci rezimy

Autor: HellMaster ♂

22:34:45 18.07.2012

Ahoj,

mam dotaz ohledne mapovacich rezimu a funkci, ktere s nimi pracuji. Z knihy nejsem schopen pochopit, co je to vlastne okno a co je viewport, proc pouzivam funkce SetWindowExtEx, SetViewportExtEx a SetWindowOrgEx/SetViewportEx, co se stane, kdyz menim tyto parametry... Pochopil bych, kdybych mel klientskou oblast a tam si nastavil viewport, ale co tam delaji potom ty funkce pro window?
V knize Petzold pise, ze se jen vyjimecne pouzije pouziti obou funkci SetViewportExtEx a SetWindowExtEx zaroven a hned v prikladu o par kapitol dal lup ho tam. Umel by nekdo vysvetlit nebo odkazat na zdroj, jak to vlastne cele funguje a je propojene? A kde se bere to Window a je v logickych souradnich, kdyz je obrazovka vlastne v bodech? Fakt v tom mam zmatek a kdyz si s tim zkousim hrat, tak nevidim, co se deje v pozadi a nemam paru, jak to spravne pouzit a kdy to pouziit.

Diky moc za jakoukoli pomoc

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: