Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



rozmisteni tecek na hraci kostce

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Předmět:

Příspěvek:

*AGGRESSIVE* O:-) :-/ :-P *BLUSH* *BYE* :'( *DASH* 8-) *DRINK* :-| *THUMBUP* *SOS* *KISSED* :-* *OK* *SECRET* *STOP*

Pohlaví:

Muž, Žena

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

Re: rozmisteni tecek na hraci kostce

Autor: peta1 ♂

15:45:35 26.11.2012

Algoritmus.
V javascriptu mam takovyto kod pro urceni pozice figurek v poctu 1-8. tam na zacatku mam pole. Ja bych to pole nejradeji generoval algoritmem. ta funkce urci pozici 1-8 obrazku velikosti 34x30 do ctverce 100x100. Cast 3d provede zjednodusene natoceni v prostoru

function createPositions()
{
var arr, size, angle,i,j, x,y,z,a,r;
//boardsize = [200,200,200];
w = 100;
h = 100;
imgsize = {w:34,h:30};
//anglerot = [-30,-30];
// poloha jednotek 2D [%]
arr = [
[[50,50]],
[[50,33],[50,66]],
[[50,33],[33,66],[66,66]],
[[33,33],[66,33],[33,66],[66,66]],
[[33,25],[66,25],[50,50],[33,75],[66,75]],
[[25,33],[50,33],[75,33],[25,66],[50,66],[75,66]],
[[25,25],[50,25],[75,25],[50,50],[25,75],[50,75],[75,75]],
[[25,25],[50,25],[75,25],[37.5,50],[62.5,50],[25,75],[50,75],[75,75]],
];

//anglerot[0] = Math.PI / 180 * anglerot[0];
//anglerot[1] = Math.PI / 180 * anglerot[1];

// poloha jednotek 3D [px]
for (i=0;i<arr.length;i++)
{
for (j=0;j<arr[i].length;j++)
{
x = arr[i][j][0];
y = arr[i][j][1];
// 2D
x = x/100 * w - (imgsize.w>>1);
y = y/100 * h - (imgsize.h>>1);
// 3D
x0 = x - (w>>1)
y0 = y - (h>>1)
r = Math.sqrt(x0*x0 + y0*y0); // radius (distance)
a = Math.atan(y0/x0)
a = y0>0 ? (x0<0 ? Math.PI + a : a) : (x0<0 ? Math.PI + a : 2*Math.PI + a); // angle qadrant
//a = a<0 ? 2*Math.PI + a : a; // angle near zero
a += 0.5;
x = r * Math.cos(a);
y = r * Math.sin(a);
x *= 0.75;
y *= 0.75;
x = x + (w>>1);
y = y + (h>>1);
x *= 0.75;
arr[i][j][0] = Math.floor(x);
arr[i][j][1] = Math.floor(y);
}
}
return arr;
}

Citovat příspěvek

 

Re: rozmisteni tecek na hraci kostce

Autor: dfgsdfgsdf ♂

12:03:16 23.11.2012

co te zajima? pokud 3D/OpenGL tak dej kazde stene kostky jinou texturu, tj. obrazek s materialem kostky a teckama.

nebo ti jde o obecny algoritmus, kdyz vidis steny s teckama 1,5,3 jake jsou tecky na opacnych stranach?

Citovat příspěvek

 

Re: rozmisteni tecek na hraci kostce

Autor: peta1 ♂

7:57:16 23.11.2012

Jeste bych to uprestnil, jde mi o polohu tecek v prostoru ne o rozmisteni cisel na kostce (jako, ze soucet ma byt 7 a tak). Chci to pouzit pro rozmisteni figurek v hernim policku.

Citovat příspěvek

 

rozmisteni tecek na hraci kostce

Autor: peta1 ♂

7:50:07 23.11.2012

Existuje algoritmus, ktery by rozmistoval tecky jako na hraci kostce? Nejlepe i s natocenim v 3D.

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: