Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Ukol

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Ukol

Autor: aasettwert

23:37:59 02.11.2011

#include

vypis_x(int velikost)
{
int i,j;

if (velikost<3 || velikost%2 == 0) {
printf ("nelze napsat x!\n");
return;
}

for(i=0;i{
for(j=0;j {
if (i==j || velikost-1-i == j)
printf ("x");
else
printf ("-");
}
printf ("\n");
}

printf ("\n\n\n\n");
}


vypis_o(int velikost)
{
int i,j,k,polovina;

if (velikost<3 || velikost%2 == 0) {
printf ("nelze napsat o!\n");
return;
}

polovina = (velikost-1)/2;

for(i=0;i{
for(j=0;j {
if (i<=polovina)
k=i;
else
k=velikost-1-i;

if (j==polovina+k || j==polovina-k)
printf ("o");
else
printf ("-");
}
printf ("\n");
}

printf ("\n\n\n\n");
}



int main()
{
int L=3;
vypis_x(L);
vypis_o(L);
L=7;
vypis_x(L);
vypis_o(L);
L=11;
vypis_x(L);
vypis_o(L);
L=12;
vypis_x(L);
vypis_o(L);



return 0;
}

Citovat příspěvek

 

Re: Ukol

Autor: gwertwert

23:14:19 02.11.2011

tve zadani je nejake chaoticke.

myslis toto, zadam 5 a vypise se neco jako:

x---x.....--o--
-x-x-.....-o-o-
--x--.....o---o
-x-x-.....-o-o-
x---x.....--o--

vypis_x(int velikost)
{
int i,j;

for(i=0;i<5;i++)
{
for(j=0;j<5;j++)
{
if (i==j || 5-i == j)
printf ("x");
else
printf ("-");
}
printf ("\n");
}
}

Citovat příspěvek

 

Ukol

Autor: Vasek88

19:44:44 02.11.2011

Potřeboval bych poradit s timto programem v C, jsem uplný začátečník a nevím si rady. Předem díky.

Implementujte program, který:
1. požádá uživatele o zadání celého čísla, označme toto číslo z.
2. pokud je z > 2 a liché, vypíše na terminál pomocí znaku * slovo XO
tak, že písmeno X bude z znakù široké a z znakù vysoké (písmeno tedy
vznikne vyplněním některých políček v imaginární tabulce s z řádky a z
sloupci sloupci znakem *). Stejná pravidla platí i pro písmeno O. Písmeno
X program zobrazí jako křížek, písmeno O jako kosočtverec postavený na
špičce.

Příklad:
- pro z = 3 program vytiskne

* * *
* * *
* * *

Povolené knihovny: stdio.h, stdlib.h

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: