Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



textury

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: textury

Autor: M

15:02:07 12.09.2008

neviem ci si cital NeHe tutorialy, ale robi sa to tak ze v texure mas vsetky strany kocky, a pri vykreslovani len posuvas texturovacie koordinaty: glTexCoord()
pravdaze to vsetko robis v jednom Begin-End.

Citovat příspěvek

 

Re: textury

Autor: DruiD

18:46:17 19.08.2008

to ze mi to na jednom systeme slo bol len zamer otazky:-D a tymto prepokladam ze si mi chcel naznacit ze ak chcem kocku s inyi texturami tak musim kazdy stvorec z nej spravit do glbegin a glend asi ze?
ak hej tak potom vdaka
a predpokladam ze ina moznost to spravit tez neni

Citovat příspěvek

 

Re: textury

Autor: nou

18:31:40 19.08.2008

http://opengl.org/sdk/docs/man/xhtml/glBegin.xml

Only a subset of GL commands can be used between glBegin and glEnd.
The commands are
glVertex,
glColor,
glSecondaryColor,
glIndex,
glNormal,
glFogCoord,
glTexCoord,
glMultiTexCoord,
glVertexAttrib,
glEvalCoord,
glEvalPoint,
glArrayElement,
glMaterial, and
glEdgeFlag.
Also,
it is acceptable to use
glCallList or
glCallLists to execute
display lists that include only the preceding commands.
If any other GL command is executed between glBegin and glEnd,
the error flag is set and the command is ignored.
takze to ze ti to na jednom systeme islo je sice pekne ale nepouzitelne.

Citovat příspěvek

 

textury

Autor: DruiD

17:22:39 19.08.2008

cafte:) tak este som narazil na jeden problem,
ked robim napr 3d kocku tak to ide takto: glBegin(GL_QUADS); ... glEnd();(vsetky stevny vnutri) a ked ju chcem otexturovat tak len pret to begin hodim glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[0]);

problem je ale v tom ze ked chcem na kazdu stenu natexturovat inu texturu mam urobit vsetky steny s vlastnym glBegin(GL_QUADS); ... glEnd(); a pred to dat texturu?
lebo ked tam glBindTexture za begin tak mi to na jednom PC slo v pohode ale akonahle som to hodil na iny tak sa ela kocka otexturovala iba prvou texturou :/
alebo je este nejaky iny sposob?

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: