Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Zkopirovani color bufferu do stencil bufferu...

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Zkopirovani color bufferu do stencil bufferu...

Autor: Eosie

0:30:22 01.12.2008

Jestli chceš vybírat mezi tím, jakou texturu na objekt použiješ, pak doporučuju prostě napsat pixel shader.

Citovat příspěvek

 

Zkopirovani color bufferu do stencil bufferu...

Autor: Lukas Marsik

23:30:57 30.11.2008

Ahoj!

Potreboval bych prekopirovat hodnoty z colorbufferu do stencilbufferu. Jedna se mi zhruba o toto:

V color bufferu mam nasviceny objekt vykresleny v odstinech sedi...
Do stencil bufferu potrebuji dostat hodnoty (napriklad 0-7) odpovidajici urcitym rozsahum hodnot z color bufferu...
Diky hodnotam stencilbufferu pak mohu otexturovat objekt texturami odpovidajicimi odstinu...

Experimentoval jsem s funkcemi pro cteni a zapis bufferu (vcetne mapovani) ale moji aplikaci, ktera by mela pracovat real-time to hodne zdrzuje...

Proto me napadlo, zda by to neslo proves nejak pres stencil test (glStencilFunc a glStencilOp)...jak to realizovat me ale nenapada...

Diky predem za tipy...

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: