Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Chybné zobrazování textur

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: frca

20:08:55 26.04.2009

Jenze tady to evidentne nepodporuji ovladace, kdyz se mu to zobrazovalo chybne (takze se to asi na SW nepreplo) a jinde spravne. Tolik moje teorie. Treba tam ma nejaky zahadne jen nekdy se projevujici bug.

Tim myslim, proc mu tady nou radi kontrolovat extenze, kdyz informace o podpore dane vlastnosti uz je ziskana kontrolou verze? To je potreba zduraznit, ze to je rada dost spatna, aby to nekoho nezmatlo.

frca

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: Eosie

18:10:39 25.04.2009

Jde, přepne se to na softwarový rasterizer. :) Specifikace specifikuje pouze chování a to je v tomto případě dodrženo.

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: frca

9:16:29 25.04.2009

Jak muze karta deklarovat urcitou verzi ovladacu a pritom nepodporovat jeji specifikaci? To pak snad ani nejde naprogramovat spravne.

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: Eosie

16:01:33 23.04.2009

Ta má rozhodně omezenou podporu NPOT textur. Nastav wrapping na GL_CLAMP_TO_EDGE. Pokud to furt nepomuže, nastav filtering všude na GL_NEAREST.

Uvažuj o použití GL_ARB_texture_rectangle..

PS: Ovladače na acer.com určitě nebudou aktuální... poslední ovladače, které podporují tvoji kartu, jsou Catalyst 9.3.

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: h.a.w.a.j

18:40:21 18.04.2009

jasny, tezko rict ovladace mam aktualni z acer.com a grafiku mam ati x1300

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: michalferko

18:35:32 18.04.2009

tvoja karta nepodporovala textury rozmerov inych ako 2^n * 2^m. Novsie karty to uz bez problemov zvladnu, bud mas staru kartu alebo zle ovladace, ktore netusia, ze to karta zvladne

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: h.a.w.a.j

18:27:39 18.04.2009

ten glGetString(GL_EXTENSIONS) mi nic nevypise, ovladace mam nejnovejsi to jsem delal jako prvni vec ale zkusil sem to ted oriznout na ty mocniny a uz je to OK! Ovsem nechapu proc to v tech puvodnich rozmerech neslo jen na mem pc. To uz je jedno.
Diky moc za rady.

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: nou

15:47:10 18.04.2009

skus este glgetString(GL_EXTENSION); a ci tam je uvedene GL_ARB_texture_non_power_of_two
a este popripade vyskusat resiznut v nejakom programe texturu na rozmery mocniny dvoch. inak moze to byt chyba ovladacov. skus preinstalovat najnovie zo stranok ATi

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: h.a.w.a.j

15:33:05 18.04.2009

Takze jestli jsem to dobre pochopil tak na OpenGl 2.0 by prave ty NPOT meli bezet bez problemu ne?

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: h.a.w.a.j

15:21:49 18.04.2009

Verze: 2.0.5696 WinXP Release

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: frca

14:00:00 18.04.2009

cout << glGetString(GL_VERSION);
http://www.google.cz/search?hl=cs&q=opengl+npot&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=&aq=f&oq=

Edit: nejde mi vlozit novy prispevek,tak to pridam sem:

Kazdopadne je potreba rict, ze pokud ovladace tvrdi, ze maji verzi 2.0, ktera ma ve specifikaci povinne podporu NPOT textur v jadru, a takoveto textury nepodporuji, je to pekny podvod a v podstate jsou chybne.
frca

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: h.a.w.a.j

12:39:31 18.04.2009

Kde mam tu verzi OpenGL zjistit? Kdyz spustim CATALYST tak je tam Verze OpenGL : 6.14.10.5696 a to NPOT bohuzel nevim presne co znamena?

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: frca

11:54:58 18.04.2009

Jakou mas verzi OpenGL? Neni to treba tim, ze textura je NPOT?
frca

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: h.a.w.a.j

10:51:29 18.04.2009

Takže takhle to vypadá na jiných počítačích:
http://www.jpeg.cz/view-147_dobre.jpg

A takhle na mém pc:
http://www.jpeg.cz/view-574_spatne.jpg

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: Orcus

0:06:12 18.04.2009

Posli screenshot na imageshack nebo nekam a napis nam sem link.

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: h.a.w.a.j

18:58:55 17.04.2009

nn nastaveni je vse Ok. Ted sem zjistil ze ta textura se po spusteni zobrazi spravne a vzapeti jsou tam misto toho kostky ajeste nak uplne zprehazene.

Citovat příspěvek

 

Re: Chybné zobrazování textur

Autor: nou

21:34:04 16.04.2009

tak hlavne nastavit asi texturove filtre.
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, 0);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, 1);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_GENERATE_MIPMAP, 2);
za 0 1 2 dosadit nasledovne.
//trilinearne
GL_LINEAR;
GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR;
GL_TRUE;
//bilinearne
GL_LINEAR;
GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST;
GL_TRUE;
//bez filtrovania
filtre[0]=GL_NEAREST;
filtre[1]=GL_NEAREST;
filtre[2]=GL_FALSE;

a este najpokrocilejsie ak karta podporuje anisotrpne filtrovanie tak aj to. vetsinou to byva cislo od 1-16.
glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAX_ANISOTROPY_EXT, anisotropy);

Citovat příspěvek

 

Chybné zobrazování textur

Autor: h.a.w.a.j

16:28:31 16.04.2009

Dobrý den, mám problém se zobrazením textur které obsahují nějaké linky (např. dlažba a pod.), textura se vykreslí rozkostičkovaně a ještě nějak úplně na přeskáčku. Ovšem když můj program spustím na jiném pc tak se zobrazí správně. Čili předpokládám že problém bude v nastavení grafiky nebo podobně. Velice prosím o nějakou radu. Díky

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: