Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Zobrazovanie vegetacie z prihladdnych textur - bez triedenia trojuholnikov

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Zobrazovanie vegetacie z prihladdnych textur - bez triedenia trojuholnikov

Autor: Eosie

17:58:24 08.06.2009

Na vegetaci je lepší použít Alpha To Coverage, je to něco podobného jak Alpha Test.

Citovat příspěvek

 

Re: Zobrazovanie vegetacie z prihladdnych textur - bez triedenia trojuholnikov

Autor: Eosie

17:44:37 08.06.2009

Ano, pomocí metody zvané Depth Peeling (googli).

Citovat příspěvek

 

Zobrazovanie vegetacie z prihladdnych textur - bez triedenia trojuholnikov

Autor: zokzok

15:03:22 08.06.2009

Otazka. Da sa vegetacia (t.j. listy rastlin ako ciastocne priehladna textura) zobrazovat spravne bez toho aby som pred kazdym zobrazenim musel triedit trojuholniky podla vzdialenosti od kamery?

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: