Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kdo je autorem výstavy obrazových fotografií „Očima Hanse Christiana Andersena“?

V dnešní soutěži hrajeme o:



file format pro ulozeni objektu

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: file format pro ulozeni objektu

Autor: Michal198534698

19:53:20 29.07.2011

Ještě dodám ASE soubory - ty už textové opravdu jsou, jsou jednoduché přehledné podporují i materiály snadná orientace, podpora také slušná... i na zdrojové kódy

Citovat příspěvek

 

Re: file format pro ulozeni objektu

Autor: Michal198534698

13:06:38 26.07.2011

michalferko Napsal:
-------------------------------------------------------
> jen dodám že 3DS je také jen textový soubor, s
> danými seznamy, od vertexů až po normály a
> materiály...
> A to mas odkial?


špatně jsem se vyjádřil, není to dokument word, uznávám. Ale jedná se jen o seznam všech vlastností 3D objektu v pevné struktuře souboru jehož specifikace je všude na internetu a podporuje to i mnoho editorů, prohlížečů, DX a dalších...

Citovat příspěvek

 

Re: file format pro ulozeni objektu

Autor: visualprog

6:37:02 26.07.2011

Myslim ze celkem jednoduchy je obj.

Citovat příspěvek

 

Re: file format pro ulozeni objektu

Autor: michalferko

14:21:18 25.07.2011

[ital] jen dodám že 3DS je také jen textový soubor, s danými seznamy, od vertexů až po normály a materiály... [/ital]
A to mas odkial?

Citovat příspěvek

 

Re: file format pro ulozeni objektu

Autor: Michal198534698

21:04:27 24.07.2011

jen dodám že 3DS je také jen textový soubor, s danými seznamy, od vertexů až po normály a materiály...

Citovat příspěvek

 

Re: file format pro ulozeni objektu

Autor: michalferko

17:43:24 24.07.2011

najvhodnejsia bude COLLADA, s nacitanim a zapisovanim ti pomoze hocijaky XML parser a este je to aj textove, takze si mozes subor prezriet/upravit priamo v textovom editore. Tym ze to je standard, tak mas potom zarucene ze aj ine softvery to budu vediet bez problemov nacitat. Jedina nevyhoda je ze parsovanie trva dlho a teda ak potrebujes max. rychlost nacitania tak to nie je sikovna volba.

Citovat příspěvek

 

Re: file format pro ulozeni objektu

Autor: Michal198534698

20:56:48 23.07.2011

Pokud máš jen toto, tak si můžeš udělat vlastní txt soubor a nepotřebuješ nic externího. Navrhneš si svoji strukturu dat a jedeš.


Jinak velká podpora a hodně toho najdeš k 3DS. Zdrojáků je hodně, i se tím zabývá řekl bych možná většina lidí ohledně problematiky načítání 3D objektů do OpenGL.

Citovat příspěvek

 

file format pro ulozeni objektu

Autor: Jan_Kubalek

17:25:30 23.07.2011

Ahoj,

chtel mam nakresleny 3D object a chtel byzch si napsat programek, ktery by mi umoznoval tento object nacist. Problem je, ze naprosto nevim do jakeho souboru s volne dostupnou specifikaci bych mel 3Dobject ulozit. Jde mi jenom o ulozeni "souradnic" a barev k vrcholum (popripade i normalove vektory).

Jaky format pro ukladani dat (s volne dostupnou specifikaci) bych mel pouzit ? Popripade ktery je nejrozsirenejsi ? ...

Dekuji moc za rady ...

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: