Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



artefakt

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: artefakt

Autor: Sylph

20:30:47 29.09.2011

vdaka za odkaz. snad som to pochopil spravne ze mam generovat vlastne mipmap urovne s vlastnym vyhladzovanim tak aby vyhladzovanie nezasahovalo hrany susediacich tileov.

offtopic : nou, vedel by si mi poradit aj ohladom socketov tcpip (upd uz zvladam) v oblasti multiplayer hier? samozrejme nie tu ale sukromne cez icq, mail.

Citovat příspěvek

 

Re: artefakt

Autor: nou

8:56:41 29.09.2011

pekny paper pojednavajuci prave o texturovacich atlasoch. http://download.nvidia.com/developer/NVTextureSuite/Atlas_Tools/Texture_Atlas_Whitepaper.pdf

pre zaciatok skus nastavit GL_TEXTURE_MAX_LEVEL na 4 alebo 5 cez glTexParameter()

Citovat příspěvek

 

Re: artefakt

Autor: Sylph

23:47:48 28.09.2011

este dodatok : Pouzivam texturu o velkosti 512x512 pixelov rozdelenu na 16x16 tileov. A kazdy stvorec na mape (zlozeny z 2 trojuholnikov) je natiahnuty tile z textury.

Citovat příspěvek

 

artefakt

Autor: Sylph

23:25:12 28.09.2011

Zdravim, pri pouziti vyhladzovania textury mi vznika artefakt ktoreho by som sa rad zbavil. Na obrazku to vyzera ako nechceny wireframe na povrchu otexturovanej geometrie.
Otazka teda znie : Da sa to? Ako?
http://www.ulozisko.sk/443249/artefakt.jpg

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: