Pythagoras a NextiraOne uvádějí nové CRM řešení OmniCRM - Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Tiskové zprávy

Pythagoras a NextiraOne uvádějí nové CRM řešení OmniCRM

5. října 2002, 00.00

Nové řešení od společností Pythagoras a NextiraOne Czech určené pro řízení vztahů se zákazníky se vyznačuje především snadnou  integrací s  telefonními ústřednami

 

 

 

Praha, 4. října 2002 – Společnosti Pythagoras, poskytovatel softwarových řešení v oblasti Internetu a intranetu, a NextiraOne Czech (dříve Alcatel e-Business Distribution s.r.o.), vedoucí poskytovatel služeb a systémový integrátor v oblasti hlasových, datových a konvergovaných řešení v České republice, dnes oznámily uvedení řešení OmniCRM. Toto řešení je založeno na modifikovaném CRM systému Pythagoras Compass, který je rozšířen o funkce podporující spolupráci s telefonní ústřednou a integrován s komunikačními systémy dodávanými firmou NextiraOne Czech. Společnost NextiraOne je výhradním dodavatelem tohoto řešení a bude ho prostřednictvím svých partnerů nabízet v celé Evropě. Společnost Pythagoras bude primárně dodávat licence, zajišťovat implementaci a technickou podporu řešení, včetně školících služeb.

 

Řešení je určené pro všechny typy firem, které hledají cenově zajímavý nástroj pro podporu práce se zákazníky. Ústředna ve spolupráci se systémem Compass identifikuje volajícího a ve chvíli, kdy zaměstnanec firmy zvedá sluchátko, má již všechny informace o právě volajícím zákazníkovi na své obrazovce. Řešení umožňuje taktéž vytáčení telefonních čísel či pokročilejší funkce správy odchozích hovorů prostřednictvím modulu Call centrum.

 

„Rozhodli jsme se pro spolupráci se společností Pythagoras, protože CRM systém Pythagoras Compass, který jsme použili jako základ řešení, nám nabídl optimální poměr cena/výkon,“ uvedl Michal Bušek, obchodní a marketingový ředitel společnosti NextiraOne. „Svojí povahou systém umožňuje snadnou implementaci, ale i pozdější rozšiřování o další moduly například Obchod, Servis nebo Call centrum. Našim zákazníkům tak dodáváme profesionální řešení, které si zákazník může nakonfigurovat dle svých potřeb a které již v základní verzi poskytuje velmi zajímavé funkce, včetně spolupráce s telefonní ústřednou.“

 

Systém OmniCRM, který je provozován v databázovém prostředí Microsoft, je dodáván ve třech variantách. První balíček s názvem Lite, který má základní funkčnost, je koncipován pro pět uživatelů. Verze Standard je plně funkční produkt pro 25 uživatelů, kterou lze rozšířit o libovolný z nabízených modulů. Balíček Enterprise je určený pro nasazení ve velkých společnostech, disponuje neomezeným počtem uživatelů a rozšířenými funkcemi např. pro správu rozsáhlého systému a obsahuje Územně identifikační registr. Všechny balíčky jsou koncipovány jako dodávka na klíč včetně instalace, importu dat a zaškolení. Verze Standard a Enterprise umožňují přizpůsobení podle individuálních požadavků zákazníků.

 

O společnosti NextiraOne

Společnost NextiraOne vznikla akvizicí evropských aktivit firmy Alcatel v oblasti podnikových sítí a infrastruktury (Alcatel e-Business Distribution) a jejím organizačním přičleněním  k původní americké společnosti NextiraOne. Jejím cílem je poskytovat globálním zákazníkům ucelená komplexní řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií. V České republice se NextiraOne zabývá především tvorbou call centrových řešení postavených na produktech firem Alcatel a Genesys s využitím dalších aplikací pro řízení vztahů se zákazníky CRM a eCRM. Mezi významné zákazníky NextiraOne v ČR patří Internet On Line, ČESKÝ TELECOM, Čedok, ŠkoFIN, Čepro, GTS, CCS a řada dalších. Další informace jsou dostupné na www.e-Alcatel.cz a www.nextiraone.cz.

 

 

O společnosti Pythagoras s.r.o.

Pythagoras je softwarová společnost poskytující krabicová a individuální řešení v oblasti Internetu a intranetu. Je součástí holdingu Central European Services a.s. zaměřeného na oblast IT, který jako investiční společnost dále zastřešuje společnosti Amden, CAD Project, LFP Studio a Pro Futuro Consulting. Pythagoras na trhu působí od roku 1997 a pro vývoj aplikací a produktů používá standardních komponent Microsoft. Cílem společnosti Pythagoras je nabízet svým zákazníkům řešení založená na špičkovém know-how a nejnovějších technologiích. Hlavními produkty společnosti Pythagoras jsou Pythagoras Compass – systém pro Customer Relationship Management, Pythagoras Portál – balík pro vybudování a správu intranetového firemního portálu a Pythagoras Alcatraz – produkt pro správu přístupových práv intranetových aplikací. Více na www.pythagoras.cz.

Tématické zařazení:

 » Tiskové zprávy  

 

 

 

Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: